Kuzeyufuk Kızlar bebeğim bugün 2.ay aşısını oldu.Çok ağladı maalesef tabikide. Doktor ateşi çıkabilir dedi siz çıkmaması için neler yapmıştınız? Makattan ölçtüm 37.5 şu an
Solocannn Kuzeyufuk neden makattan ilk kez duyuyorum en iyisi ağız yada koltuk altı daha iyi sonuç verir ateşi için calpol verin ve soğuk tampon yapın çok çıkarsa ılık duş alırdın korkmayın gözlemleyin yeterli ☺️
Fer4hh Benim ikizlerim var ateşleri olmadı ama akşam çok ağladılar ağrıları vardı galiba bir çay kaşığı calpol verdim oda yarım saat 45 dk etki ediyor rahatlayıp uyudular