Nehirk Bebeğim sadece uykuluyken emmeye başladı uyanıkken emmek istemiyor ve ağlıyor biberon ve emzikte almıyor nasıl kurtulabiliriz bu durumdan yaşayan anneler nasıl atlattınız hava çok sıcak vücudu susuz kalacak diye korkuyorum
Mevaninannesi21 Nehirk atak haftası olabilir belki canım yada meme reddi benimkinde 3 aylık bizde aynı şeyleri yaşıyoruz