Semizum bebekler sadece aç olduklari için emmek istemiyor. Anneye yakın olmak, korkularını gidermek, huzur bulmak mutlu olmak için de istiyor. Bu geçici bir dönem sabredin normale döner yine. Benim kızım 16 aylık son iki aydır sabaha kadar emiyor gündüz keza öyle artık dayanamıyorum. Dün doktora sordum sakın kesme memeden meme herşeyi onun sadece aç olduğu için yapmaz dedi