ANNEBALIIII Kızlar patmaklarımda bir türlü geçmeyen bir egzama vr. Onlarca merhem kullandım kesin çözüm olmadı. İnstagram da bazı aktarlar gördüm denemek istiyorum. Önerilerinizi alabilir miyim? 🌺🌼🌸
Yenidennn ANNEBALIIII merhaba, ınstagramda eylül ozturkun bir kremi var egzamaya çok iyi geliyor demişti fiyatda gayet uygun bakın bi. Şu anda indirimde tekrar hikayesinde paylaşmış callederm gibi bişeydi adı.
BeyzaLivaLeyla ANNEBALIIII kantaron yağı kullandınız mı? Kullanmadıysanız bir deneyin derim ablamın görümcesinin elleri çok fenaydı kanıyordu kızın elleri annem kantaron yağı verdi evde yaptığı her gece yatmadan önce sürüp öyle yattı ne zaman azsa hemen kantaron yağı sürer çok geçmiş olsun 🤲🏻
Yenidennn ANNEBALIIII yok hayır kullanmadım , sadece gördüm yani. Egzama olan ellerin öncesi sonrası fotosunu falan koydu