basakhanim34 Hamilelikte şekeri çıkan anneler, doğumdan sonra şekeriniz kalıcı olarak kaldı mı? 15 gün önce doğum yaptım evde şekerimi ölçtüğümde açlık 105 110 çıkıyor. Kan tahlili yaptırmak için 40ımın çıkmasını beklemem lazım mı?
Cheddar basakhanim34 40nız çıkmdan da yaptırabilirsiniz. Benimde gebelik şekerim vardı. 3.ayda düzene girdi şekerim