Merhaba anneler. Benim ikizlerim kronolojik 6,5 aylık, düzeltilmiş 4,5 aylıklar. Bugün sağlık ocağına 6.ay aşısı için gittik ama ek gıdaya başlaman lazım dedi. Bildiğim kadarıyla düzeltilmiş 6 aylık olunca başlıyorlar ek gıdaya. Prematüreler de doğduğu tarihe göre mi dedim, evet dedi. Bana hiç güven vermedi, sanki doktorumuz da düzeltilmiş yaşına göre demişti. Doktor kontrolümüz 2 hafta sonra. Tecrübeli olanlar bana yardımcı olabilir mi?