Kizlar bebegim bugun 2. Ay asilarini oldu karma ve zature asisini verem icin gun vericeklermis. Her ihtimale karsilik 1 cay kasigi calpol icir dediler . Bende eve gelir gelmez icirdim. Sizde ne gibi yan etkileri oldu ? Yada yan etkisi olmadan atlatan var mi asilari ?