Kızlar 2 aylık bebeğim var kakası çok keskin kokuyor sadece anne sütü ile besleniyor nerdeyse her emmeden sonra kakasını yapıyor. Annem, benim ve oğlumun kullandığı vitaminlerden dolayı böyle kokabileceğini söylüyor bide oğluşumun yumurta ve fındık alerjisi var ondan mı acaba diyorum yoksa zaten böyle kokması normal mi?