Glyernz bende bu soruyu sormak için foruma girdim iyi oldu denk geldiği. 1nşsanda doğum yaptım bnde 34 günlük bebeğim cuma günü uyumadı hiç gündüz bende cok yorulmustm aksam emzirirken rezene içiyordum aklıma geldi sundan bir cay kasığı vereym dedim verdim sonra ikimizde uyumusuz 4saat gece 3te uyandık 🤣 bugünde huzursuzdu ama okadar uyku yapınca ben vermedm bir daha kararsız kaldım. Ama annelernde yarısı ver diyor yorumlarda yarısı verme bilemedm. Biogaia kullanıyoruz 2haftadır doktor tavsiyesiyle. Sizin kolik basladı mı?