Çok güzel yiyordu. Ne olduysa 3 gündür her şeyi reddediyor. Bi kahvaltısını azcık azcık yiyor. Bir de azcık portakal. Ne çorba ne püre hiç birini istemiyor. Tatlı sever diye muzlu muhallebi bile yaptım onu bile 2-3 kaşık aldı bıraktı. Sadece emmek yetmiyor biliyorum. Neden aç geziyor anlamıyorum. Ama napcağımı şaşırdım. Değişik ne deneyebilirim ki?