mada Hiç yardım almadım ben başvuru yapmiştim Kasım ayında hala öyle yazıyor şimdi yeniden başvuramiyorum nedenini bilen var mi
Prensesannesi38 mada çıkmamış demek oluyor aynı durumu yaşayanlardan biliyorum bu kadar uzun sürmüyor yoksa gelirinize bakılıyor ona göre veriliyor