Sizlerden bişey rica edebilir miyim??? Geçen haft Trabzon’da freni patlayıp kaza yapan vinç in sürücüsü yakın akrabam hala yoğun bakımda makinaya bağlı onun için hatmi yapıyoruz okumak isteyen okursa abdestli okuyup buraya yaza bilir mi ne kadar okuduğunu?…belki birimizin dua kapısı o an açıktır kabul olur rabbim onu da evlatlarına bağışlar🤲🏻 ( LEYSE LEHA MİN DÜNİLLAHİ KAŞİFEH) bunu ayeti çekiyoruz ne kadar çok o kadar iyi dünya dualar üzerine kurulmuştur çekmek isteyen çeken ne kadar çektiğini yazarsa çok sevinirim.. şimdiden herkesten Allah razı olsun 🤲🏻🌷