Her bebeğin gelişimi farklı olur, onun bunun dediğine ne bakıyorsun canım boşver. Biz de 4 aylık 10 günlüğüz başını tutuyor ama bazen boyun kasları yoruluyor kendini geriye falan atıyor. Sen 1 2 saat aralıklarla yüz üstü çevir 3 dk falan alışır hem kasları gelişir. Doktorumuz önerdi bize de