Bebegimin süt ve yumurta alerjisi var ilk ek gıdaya başladığımız zamanlarda verdim ikisinide ve kusma şeklinde tepki veriyordu vücudu yediklerinin hepsini çıkarana kadar kusuyordu daha sonra alerjisi olduğunu öğrendik ve kestik hepsini oğlum 10 aylık ve son 3 aydır yüzünde ve kollarında sivilceler doldu ilk yedirdigim zamanlarda bile böyle olmamıştı ne yaptıysam geçmiyor emzirmiyorum ayrıca alerjik ilaç mama kullanıyoruz bir bilgisi olan var mi bu konuda yıldım artık 😞