Kızlar bebeğim 2 ay 1 günlük.Reflü olduğundan şüpheliyim.Her emzirme sonrası nerdeyse kusuyor az olsa da.Bazen fazla kusuyor.Birkaç gündür emerken sık sık bırakıyor memeyi sonra devam ediyor .Emme sonrası çiğneme hareketi öğürme var .Öksürme de var . Belirtiler çok yoğun değil o yüzden emin olamıyorum emdikten sonrası kusma sürekli var yani bilgisi olan bu durumu yaşayan var mı ? reflü olursa kesin bu olur dediğiniz?