Semaozguler merhaba 😍
Şu süt olsun ye diyen kesimi bi yok etsek keşke dimi🤣 ben hiç birisini dinlemedim açıkçası süt tamamen psikolojik, sadece sağlıklı beslenmeyle kalitesi artıyor.
Benimde çok bi kilom kalmadı ama eski kiloma yani 55 e dönmem istiyorum o sebepten burada ki annelerden de fikir aldım.. 10 gündür tamamen sağlıklı beslenmeye döndüm ve sekerli hayatımdan çıkarttım. 1 ay sonra tartışacağım.. Şekersiz yaşamaya basmayın gerisi gelecektir