Nareesma Merhaba kızlar kızım olalı 2 ay 17 gün oldu. Ve dün adet oldum o kadar cok kanamam var ki sürekli kıyafetime geciyor ped dayanmıyor bu normal mi acaba 😥
pmrsk Nareesma evet canım doğumdan sonra fazla olabiliyor. Bende korkmuştum hatta muayaneye gtmstm sorun ckmamsti normal demişti doktorum
1anne1bebek_ Nareesma merhaba 3.5 aylık oğlum bendr 3 gün önce oldum ve anormal bi sekilde fazla geliyor olması gerekende buymuş korkmayın
Nareesma pmrsk tamam canım cok tesekür ederim bende korktum baya bi rahatladım artık herkes normal demis