Mutluuuumandalina Merhaba kızlar 1 aylık bebeğim isilik oldu hep yüzü ve Saç derisi hep kıp kırmızı oldu doktor ince giydir ve nemlendir dedi yapıyorum ama geçmedi böyle olup geçen var mı acaba çok üzülüyorum gördükçe
Derenbahar Mutluuuumandalina ben mustelanın kremini kullandm öyle 5 güne falan geçti. 2 hastaneye gittim onlarda mustela önerdi. Mustela cicastela
TubAlyAras Mutluuuumandalina gün aşırı duş oda çok sıcak olmayacak ve nemli tutulmalı sürekli dr demişti bizede linola krem
Defneninannesi1108 Mutluuuumandalina odaya bi termometre koy dereceyi koy üsümez merak etme canim. Hergun dus aldir kendi gecer kremlerede gerek yok bence🤔
Mutluuuumandalina Çok teşekür ederim kızlar derecem yok artık derece almalıyım en iyisi nem cihazını çalıştırmaya başladım bugünden itibaren bepanthol almıştım bende onu sürdüm
130717 Mutluuuumandalina benim de bebeğimin yüzünde oldu. Belki sizinki kadar değil ama. Duş aldırdkça geçtiğini farkettim. Birde bebeğinizin başına şapka takıyorsanız. Sürekli takmayın ara ara çıkartn isterseniz