Cansuukoosee maşallah bebeğinize, doktorunuz zaten yeterli mi değil mi söylemiştir mutlaka benim kızım da 3090 doğmuştu ilk ay kontrolünde 4400 dü 😁 ilk 6 qy sadece anne sütüyle güzel kilo aldı daha sonra yavaşladı hatta bazen hiç almadi ama sağlıklı olması en önemlisi gerisini bosverin 😊