Merhabalar bıgün ilk gün,⅘ defa tuvalete gittik ama tık yok. 11 de en son bezine yapmıştı saha da erken olabilir… uyudu uyandı yine yapmamış direk götürdüm wc ama yine yok. Bir sorun mu oldu acaba ertelemeli miyim, yoksa normal mi? Tuvalette otururken sürekli şarkı söylüyorum sohbet ediyorum ama dikkatini verip yapamıyor mu🧐 çok acemiyim