15 gun oldu dogum yapalı bebeğim sarilik oldu değeri yükseldi 15 e ama çok şükür dun kontrolü vardi 8 e kadar düşmüş mama takviye veriyorum sütüm yetmedi yanı sıra suan emziriyorum sürekli ekstra mamada veriyorum yükselmesin diye ama 2 günde bir kaka yapiyor bebeğim baya bi yapiyor ama 2 gün arayla çişini çok yapıyor günlük 7 8 kere değişiyorum sizce yeterlimi ilk bebeğim tecrübem yok nasıl anlicam doydugunu yettigini acaba ??