Benim bebegimde ayni şekilde durduk yerde terliyor kafama çok takılıyor bayramdan sonra doktora götürcez bakalim ne dicek emerken uyurken normalde sırılsıklam internetten bi kaç yazı okudum solunum yolu veya kalo rahatsızlığı flan yazıyor Allah korusun inşallah bişey çıkmaz