Kızlar doğum kontrol hapı regl olmamı kesti arada bi bıraktım o ara oldum bide geçen ay olmuyorum aylardır sorum su bu ay da yine lekelenme gibi yapıyp her ay böyle yapıyo ilaç oruç tutabilir miyim yoksa bu şekilde de mi olmuyo regl değilim yani ona eminim ilaç hep bu şekilde yapıyo