efelettin Kızlar selam baby sling satıyorum oğlumda pandemi araya girene kadar kullanmıştım 2-3 aylık bi süreç oldu. Fotoğrafları ekliyorum 😍 şuan anneler gününe özel indirim var sitesinde ona rağmen 260tl, ben 220tlye almıştım.. 160tlye satıyorum. … https://resimyukle.io/r/z1192eHPVB https://resimyukle.io/r/X5s9m9mZ7d https://resimyukle.io/r/EpcLwv1vTv
Smnl efelettin kızım 16 aylık hala kullanıyorum satma derim 😬😬 sling benim herseyim siz satıyorsunuz ben bi kötü oldum bana neyse😂😂😂
efelettin Smnl bende ikinciye hamileyimmm yine kullanıcam ama çok güzel modelli desenleri gelmiş 😂 ondan alıcam 🤩😍
Smnl efelettin ayy darısı basıma minikkus çok güzel ya bende birsürü birsürü olsun istiyorum ama pahalı 😬 2. Yi de aynı slingle çıkarırım sonra da saklıcam 😬😬
Smnl efelettin bence bilmiyorlar ne kadar rahat olduğunu. Ben de yeni doğum yapan arkadaşlarıma anlatamıyorum verdiği kolaylığı fiyatı nedeniyle görür görmez istemiyorlar. Amaa benim için bir sling 2. Gümüş kapak iyi ki çok iyi ki 🤗🥰