25moonlight2021 sağarak verdiğimiz sütü biberonla verirseniz işiniz zorlaşabilir. Şırınga,kaşık biberon, Eds sistemi denemenizi tavsiye ederim. Lütfen sütüm az diye düşünmeyin herşey birazda bizim stresimize bağlı. Sizde emzirme danışmanlığı sayfalarını inceleyebilirsiniz güzel yöntemler var memeye dönmesi için.