2erkekanasiii İstanbul Etiler dünya göz hastanesinde çizdirdim özellikle doktorun Efekan coskunseven mükemmel bir doktor diğerlerine göre fiyatı biraz daha pahalı ama bu konuda çok uzman biri. Bu doktora ailemde 3 kişi daha ameliyat olduk çok başarılı geçti. Ben miyoptum uzağı göremiyordum lenssiz yada gözlüksüz asla dışarı çıkamazdim ameliyat için çok korkuyordum sonra çok sıkıldım lens işinden bı cesaret araştırdım tavsiyeler üzerine Efekan hocayı buldum. Önce bı muayene etti ama her makinalardan tek tek özenle baktılar sonra bana hastane bı fiyat verdi ameliyatı kabul ettim. Ertesi gün oldum. Ameliyat sırasında narkoz yok ama hiç brsey hissetmedim acı bile,işlem 25 dk sürdü ve bittiğinde çok yandı gözüm eve kadar ağlıyordum görmüyorum diye eve geldimde ilaclarimi damlatıp uyudum ve 2_3 saat sonra kalktığımda gözümde lens var galiba ben nasıl görüyorum dedim😂yarını kontrolde gttimde hocam lensi alicakmisiniz dedimde o senin kendi gözün demişti ve inanın o andan bu güne kadar iyiki yapmisim diyorum resmen dünya varmış.fiyat olarakta ben 3 sene oluyor 7 bin di şuan bilmiyorum🤷ama bu göz onun için en iyisi değer bile ,Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin🥰