neslihira
gel sarılalım benim oğlumda 20 ay 14 günlük iştahı iyi olan bir çocuktu, memede emiyor halen. Ama şu son bir haftadır tüm kahvaltı çorba akşam yemekleri ne varsa fiyasko sevdiği yemekleri bile ağzına sürmüyor tükürüyor sürekli mama sandalyesinden aşağı inmek istiyor olmadı mı atlıyor ne bana yediriyor ne kendi eşim sürekli söyleniyor yok şöyle yap yok böyle bu sabah oturdum bi güzel ağladım