Fikrinize ihtiyacım var benim 45 günlük bebeğim var 15 gündür uyanıkken sadece 5 dakika ağlamıyor sonra hep aglıyor gaz sorunu yok karnı doyuyor hem meme hem mama yiyor acaba mama dan kaynaklı bişey olabilirmi ? Maması Aptamil gaz sorunu yok diyorum ama kendi gazını rahatlıkla çıkarıyor mama gaz yapuyormu kullanan varmı.Yardımcı olursanız sevinirim