Havalar iyice ısındı, artık çorap giymek istemiyor ayakları terliyor, ellerinin içi hep ıslak oluyor terden. Altına pijama giydiriyorum o da terletiyor. Galiba sıcağı hiç tolere etmiyor benim oğlum. Tek çıtçıtlı atletle durdu mu normal oluyor ama bu sefer de benim için rahat etmiyor üşür mü acaba diye. Şuan 3 ay 17 günlük, yazın en sıcak zamanlarına daha çok var, şimdiden atlet mi giydirelim sadece? Sizde durumlar nasıl?