Baby01 ben de sizin gibi giydiriyorum hala. Çünkü dışarısı ısındı fakat evler hala serin. Nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama iç Anadolu’da dün hava çok güzeldi tişört şort giydirip aşağı indirdim esmeye başladı. Bugün De serin. Çok değişken yani tam hastalık havası. Mayıs sonuna kadar bu şekilde giydirmeye devam edeceğim 🤷🏻♀️