Svly06 Almina06 evett ama bakamiyoruz beklemedeyiz arkadaslardan haber beklioruz esim üst bölgesinde cunku
Svly06 Goktugmom_ hadi hayırlısı ha heyecandan meraktan elim ayağım titrii yeniden yuva kurucam çok heyecanliyim
YagmurElamm KATRE_ sistem cokmese3 şaşardık zaten . Zaten stresli bi dönem bide böyle strse sokuyorlar
Nescafe Svly06 bizim istanbula devam bu senede . Aslında istiyordum gidelimde bitsin diye, önümüzde 2 doğu görevi daha var .😒
Svly06 Nescafe biz 2 doğu bitti son doğumuz emeklilige artik ama batı beklemedeyiz sistem gelse bayram mesajı atana kadar tayinleri mesaj atsalar ne olur sanki
Nescafe Svly06 eşimi bide batı dan batıya gönderdiler onun yerine doğuya gönderselerdi bizimde 1 kalırdı .
Gamze44500 Gamzeemm aaa Batman’a bizimde yeni çıktı yayınımız nasıl bı yer acaba en güzel ilçesi falan neresi
Gamzeemm Gamze44500 4 yildir burdayim biz sason ve merkezi gorduk Sason biraz koy gbi diyebilirim bim ve a101 den baska birsey yok ama merkezi cok guzel dogu ili ama hic dogu gbi degil