Nurgulll Svly06 merhaba :) bizde bu sene batıdan doğuya tayinciyiz nerede görev yapıyorsunuz acaba ? 😊
Gamze44500 Gamzeemm aaa Batman’a bizimde yeni çıktı yayınımız nasıl bı yer acaba en güzel ilçesi falan neresi
Svly06 Ceyceylan vallahi şırnak yaşanılacak bir yer degil cizre daha cazip ben çok az kalıp döndüm hamilelikten dolayı eşime ev götürülemez yerde inşallah öyle bir durumunu cikmaz
Ebru1095 Svly06 benim eşimde sırnakta ben memleketyeym es götürülemşcek bölgede oglum 5 aylık oldu hala gelemedı izne 1 haftalıkken gördü en son ☹️
Ahimess07 Svly06 biz tayinci değiliz ama tayin olacak olanların Rabbim yardımcısı olsun hayırlı yerlere çıkar inşaAllah 🙏
Kucukkalbim Svly06 Bizde batidan doğuya gitcez çok meraktayım sürekli ruyamda rakamlar görüyorum tercih sırası galiba 🤭 haftaya aciklanacak diyorlar bakalim hakkimizda hayırlısı inş 😊
Balkiz20 Svly06 bizde batıdan doğuya tayinciyiz nasip olursa herkesin hakkında hayırlısı olsun inşallah
Kucukkalbim Svly06 Artık açıklansın yha yerimizi yurdumuzu bilelim 🥰 eşyaları toplamaya basladiniz mı ? 🤗
Tuba18 Bizde batıdan doğuya tayini inşallah hayırlısı ile güzel bir yer gelir Diyarbakır istiyoruz ama oraya bir kişi tek alınıyor bakalım o şans var mı
Svly06 Tuba18 hiç sorma bizim de öyle biz doğudan batıya ama eşim branşli olduğu icin her ile 1 kişi alınıyor şaka gibi