Neslihannil Merhaba anneler. Kızım 5 aylık oldu fakat bugüne kadar hiç kullanmadı. Markası funna baby. Sepet beşigimizi sadece iki kez resim çekinmek için kullandık tertemiz yepyeni herşeyi ile duruyor İstanbul Bağcılar’da elden teslim edebilirim.
OncedenGurme Neslihannil canımız annemiz WhatsApp, instagram çağrısı forum kuralları gereği yasaktır. Bu nedenle postunuz tarafımdan düzenlenmiştir. https://imgyukle.com/ buradan yüklediğiniz fotoğrafın üzerine basılı tutun ve kopyalayın. Kopyalayarak yaptığınızda fotoğraf açık paylaşılacaktır.