Birdenizhikayesi Bugün doktora götürdük baş çevresi 40 cm biraz küçük çocuk nörolojisine göster dedi sağlık ocağı da ölçüyodu hiç böyle bir sorundan bahsetmedi sizin bebeklerinizde kaç cm var mı böyle bi sıkıntı yaşayan
htceee98 Birdenizhikayesi benim bascevresi 36 doğdu 3.aylikken 40 4.aylikken 43 olmuş bende mi tedirgin olmaliyim acaba bizde aile hekimine gidiyoruz sadece Bana normal dedi bascevresine
S_x_w Birdenizhikayesi 3 aylık 40 cm Di.. 35 cm doğdu.. Dr hiçbir şey demedi🤷♀️🤷♀️ 5 aylıkken 43 olmuştu..şaşırdım şuan.. Dr umuz da hiçbir şeyi atlamaz.. Sorun olsa bana mutlaka derdi
Merve Birdenizhikayesi benim kızımda 35 cm doğdu. Şuan 21 aylık olmak üzere büyüdü tabii. Sizin için baktım takip defterine 40 cm miş 3 aylıkken. Anlamadım yani sizi neden yönlendirdiler
Nescafe Birdenizhikayesi siz yinede bi götürün içiniz rahat etsin . Nörolojide sorun çıkmazsa çocuk doktorunuzu değiştirin . 👍🏻
Birdenizhikayesi YazarAnne boyuna kilosuna göre hesaplıyolarmış ve kız da veya erkek de farklılık gösterebiliyormuş
LDinci1920 Birdenizhikayesi benim oglumun 3 aylik 38,5 cm ama erken dogdu 36 haftalik 33 cm. Kizim 3 aylikken 41 cm di kafasi.
Birdenizhikayesi LDinci1920 kızınızınki iyiymiş oğlunuzun da iyi aslında doğduğundaki baş çevresine göre hesaplıyolar
Birdenizhikayesi htceee98 googleden hesaplaması çıkıyo bi hesapla istersen sende benim biraz düşük çıktı inşAllah bişey yoktur