Denizarass Bunlar ne olabilir alerji mi acaba? Hastaneye götürsem acile mi götürmeliyim? https://i.hizliresim.com/i31in9.jpg[/img][/url]
Zekimurendebizigorecekmi Denizarass Sanki isilik gibi çok kalın giydirmeyin ılık bi duş aldırıp daha ince giydirin derim .. takip edin sönme olmazsa hemen Dr a gidin
uykusuzMoMm Denizarass bı kac gun bekle cnm ince giydir bır dus aldr gecerse isiliktr yoksada alerjı ek gıda veriyorsan degısık. Bıseyler verdnmı bnmde oglanın yuzunde oluyor diş dönemin de salyadan oluyormus dus alıdırp krem sürünce gıdıyor
Mom980 Denizarass Alerji ise randevu alıp test yaptırmanız gerekiyor biz diyarbakıeda yaşıyoruz 10 gün önceden randevu almıştık ama acil doktoru bilir zaten yönlendirir sizi
Zekimurendebizigorecekmi Denizarass Bu uzun süredir var gb sanki çok terleyen bi bebekse daha kötü olur sık sık yıkayıp nemlendirici sürün bide incecik hava alacak şekilde giydirin yoksa egzemaya döner yavrucak
Denizarass uykusuzMoMm ya kabızdı dün kayısı püresi yaptım verdim. Bi de akşam yemeğinde Bi iki tane bezelye verdim ağzına.
Alinduru Denizarass duş aldırıp nemlendirin ve ince giydirin. Eğer ki geçmiyorsa alerji olabilir. Bir de ne kadarlık bebeğiniz yeni besin falan mı denediniz? Bana daha çok alerji gibi geldi ama ayırt etmek açısından bunu yapabilirsiniz.
Denizarass Alinduru kayısı püresi yaptım dün bir de iki tane bezelye verdim tadına baktı. Bebeğim 7 aylık olucak birkaç güne.
uykusuzMoMm Denizarass alerji de olabılır isilikte bır kac gun bekleyin gecmez se gıdın cnm kalın giydirme ınce giydir ılık bır dus aldır 1 yasına kdr alerjı testı yapılmıyor yapılsada kesn dogru sonuc vermiyormuş
Alinduru Denizarass birkaç gün gözlemleyin. Ek gıda başlangıcında böyle belirtiler olabiliyor. Mümkünse besinleri farklı zamanlarda deneyin alerji yapıp yapmadığını anlarsınız.
harley Denizarass sonuçta sağlık sorunu açıp göster demezler herhalde kuzum. İyileşsin inşallah brbeğin çabucak
Denizarass uykusuzMoMm zıbın üzerine ince kısa kollu tulum giydirdim. Fazla mı acaba dışarısı 27 derece falan
uykusuzMoMm Denizarass yok cnm fazla degıl tam giyinmesi gerektıgı gibi bebeklern teni cok hassas ya hemen kabarıyor gecmez se alerjıdır yedıklerını not alın doktora gıdınce verırsnz 🥰