Huzurum42 Kizlar merhaba 1 hafta once dahileye gittim surekli agri halsizlik sinirlilik vs vardi testler yapıldı değerlerim düşük cikti ilk defa endokoljiye gonderdi bugun gittim malesef zehirli guatr cikti dogum sonrasi olmuş basina gelen var mi 10 gun ilaç kullanacam simdi nasıl bir rahatsızlık bu.isyan etmek istemiyorum ama hamileligim zordu hep yattim kanama.dogum ameluyathaneden zor çıktım dr sayesinde kanamam zor durdu simdi böyle
Reyyan40 Huzurum42 bende de bugün çıktı maalesef doktor emzirmeyi bırak dedi canım valla ... daha minicik yavrum 4 aylık ne yapılan bilmiyorum
Yarenysra Huzurum42 benim bekarligimdan beri var , ne kadar uyuşan da dinlensem de yorgun oluyorum, ama çocuğunu sütten kes felan demediler bana , hamileyken ilaç başlamıştım , değerlerimo normale almıştı , benim modullerim de var ,
JollyRose Yarenysra doğumdan 3 ay sonra benim tsh çok düşük çıktı zehirli guatr dendi 3 mm nodül, var ilaç verdi dahiliye propycil sütten kes demedi, zararı yok dedi. korkuyorum nodül büyür diye
Yarenysra JollyRose benim 16 yaşında çıktı hamilelikte ilaç kullandım ve devam ediyorum , euthyrox kullanıyorum , modullerim buyunedi benim sağ ve sol tarafım da var , 6 ay da mı ultrasonla bakılıyordum. Doğumdan sonra gidicektim ama fırsat bulamıyorum bebişten
JollyRose Busraaa333 evet öyle dedi doktor tsh çok düşük sıfırlarda t3 t4 yüksek bir de nodül var 3 mm propycil kullanıyorum sizin durumunuz nasıl