Ben normalde mustelanın pişik kremini kullanıyodum 6 ay hiç pişik olmadı , ek gıdaya geçtkten sonra bi baktım kızarmıs pütür pütür hatta minik minik kanıyo cok üzüldüm , yenidoğan ıslak mendil kullanıyodum bıraktım pamuk ve suyla siliyorum hametan krem kullanıyorum ve her gün yıkıyorum saat bası altını değiştiriyorum 3 günde azaldı baya geçmek üzere