Fatma66 Merhabalar Hanımlar 2 ay 26 günlük kızım var emerken yahut normal dururken kafası alnı aşırı terliyor ortamı serin olsa bile bu durumu yaşayan var mı sebebi nedir? Öneriniz ya da.
Mora Fatma66 Emerken terlemesi normal geldi bana ama D vitamini eksikliğide baş terlemesi yaparmış bizimde çok terliyordu küçükken hala terliyor tahlil yaptırdı doktoru normal dedi
ecemm-6161 Fatma66 var canım benim beveğin dede cok okurdu gecti sonradan daha olmuyor böyle su olırdu oğlum
Fatma66 Mora emerken terlemesi normal ama normalde de terliyor vitamini düzenli veriyorum güneşe çıkarıyorum ama bilemiyorum
Mora Fatma66 O zaman genetik olabilir denildi bize babasıda başındam çok terliyor sizinde öyle olabilir mi acaba