Kızlar selam oğlum 5 ay 6 günlük. 4 ay 16 günlükken doktor tavsiyesiyle ek gıdaya başladık. Tadimlardayiz henüz. Geceleri aşırı uyanıyor her saat başı belki yarım saatte bir. Her uyandığında da emmeden uyumuyor. Acaba diyorum doğmadığı için mi ? Yatmadan önce kaşık maması versem olur mu ? Yedirip uzun uyuyan bebekler var mı?