Miskokuluoglununannesi odamız da stickerlar var onlara bakıyoruz sürekli onlarla konuşuyoruz, oyun halımız da vakit geçiriyoruz, kitap okuyoruz, balkondan kuşlara bakıyoruz 😀 dün akşam 2 kere döndü ama bir daha yapmadı, sürekli kafasını yukarı doğru kaldırıyor sizin nasıl geçiyor ?