sehribannn Ya duydunuz mu markette temel gıda temizlik kozmetik bazıları hariç bunların dışında ürün satılması yasaklanıyormuş sanırım esnaf için yapılan birşey ama her bölgede her şey bulunmuyor ki ben bir çok şeyi marketten alıyordum🤔🙄😅
Han30 sehribannn evt ya sabah okudum ve şaşırdımm kötü olmuş ben a101 bim ürünler gelince gidip bakıyorum alıyorum dışarıya göre uygun oluyor bazen ve ben küçük bir ilçede yaşıyorum o marketlere gelen ürünler diger marketlerde olmuyor😑
VERA19 sehribannn Anneler günü ve bayram için yapılan bir uygulama.Yoğunluk olmasın millet birbirine hediye almasın diye.Kapanma sonrasına kadar sadece yani,sonra eski haline dönecek☺️ Bende marketlerin aktüel ürünlerini severek takip ediyorum
Mom091 sehribannn yasaklar bitince tekrar satışa açılacakmış. Kapanma dönemine özel bir durum yani😊 eşim a101 de çalışıyor. İnsanlar sürekli markete gelip sepet karıştırıp gidiyor diyor. Sadece aktüel ürünlere bakmak için gelenler varmış🤷🏻♀️
Hygge VERA19 Tam saydırmaya hazırlanıyordum, bunu öğrenince rahatladım, Allah sizden razı olsun 😂 Halk nerden uyguna ucuza bir şey alsa hemen çöküyorlar resmen ya, eninde sonunda yapacaklar bunu da zaten ama şuan olmasın lütfenn 😃😃
NiDaAli_o Bence doğru bir karar şu anlık. Çünkü güya kapanma var ama cuma günleri bimin önü ana baba günü yani üstüste millet. Çok yerli ve geç kalınmış bir karar
sehribannn Mom091 internette o kadar kataloglar cirit atıyor oraya bak ne ihtiyacın varsa ona göre git ne bizim bu milletin gezme dolaşma sevdası anlamıyorum🥶😂 bi teyze eşime çalışan bile degil bu ne kadar şu ne kadar diye sordu sordu hoc de bisey almadan çikti yahu😂
Mom091 sehribannn işte sürekli böyle kişiler geldiği için bu yönden mantıklı bir yasak. Fakat ihtiyaç olupta alamayacağımız gibi bir gerçekte var. Eşim dün “bir adamla kadın yaklaşık yarım saat kamp sandalyesi baktı. Açtılar oturdular evirdiler çevirdiler, almadan da gittiler” dedi. Sürekli böyle müşteriler geliyor dip dibe ürünleri karıştırıp gidiyorlar diyor🤷🏻♀️
dios_gokta sehribannn Eşim a101 calısanı evet dogru aktuel kalkacak ellındekı urunlerı bugünde satışa sundular ne var ne yok
dios_gokta sehribannn aynen eşim cok zor sartlarda çalışıyor şu aralar 5 te kapatacaklar kapılara vuruyorlar mıs ne lazım dıyınce cola cıkolata😳 isteyen oluyor mus bu virus bıtmez Gerçek ten 🤷♀️
Mom0988 dios_gokta 😁😁Neyseki param yok bide a101 uzak ya aktüel peşinde koşacam die ceza yerim ben 😬😬
sehribannn dios_gokta ilk kısıtlamalarda luppo alan bir dayı vardi o geldi aklima😅Allah yardımcımız olsun bi an önce bitse de herkes kurtulsa
sehribannn Umay_ ellerinde olanı satışa koymuşlar canım sonra koymayacaklarmış kapanma bitene kadar galiba