Bugün 2 yaş aşısı vardı kızımın gitmişken çok pişik olmustu gösterim dedim kızımın 7. Aydan sonra resimdeki gibi 2 beyaz leke oluştu ve başka yerinde yok sağlık ocağındaki doktor direk bu vitiligo dedi basına gelen var mı çocuk dermotologa götüreceğim