Delirmek uzereyim araştırıyorum ama yok bide size sorayım dedim 2 hfta oluyor asagi yukarı spiral taktirali ama hala şu kasik ağrılarım bi gecmedi ya delircem cok Kanmaam olmadı çünkü sprialden oncs iğne kullaniyordun o yuzden adetim 3. Günü taktirdim ama cok da oyle adet olmuyorudum daha sonra dün be bugun biraz kanamam olmus ama lekelneme tarzında kaydi diye cok korkuyorum 1 ay sonraa kontrele gel dedi şimdi yasak var yasak kalksin hemen gidecem ayrıca spirale guvenmedigim icin ek olarak hapda kullanıyorum iğneyi biraktim sizden de kullananlardan fikir alamak istedim iliskiden sonrada lekenlenmem oldu bu ardaa😔😔