Busra9290 benim fikrim sütünü artırıcı şeyler yapmalısın, ve bu arada bebeğine önce kendini emzir üstüne mama ver, bebeğini aç birakmamalisin, bebegin uyuyamaz bile. Sütün arttikca mamamdan uzaklaşmalisiniz. Çünkü bebekler için en kıymetli gıda anne sutu