dikenlerinleydisi Kızlar yaşadığım şehir sıcak sizde simdiden giydireyim mi aşırı derecede terlio artik sıcak olunca da uyuyamiyor erkek bebeği kısa kolu üst ve şort giydirebilir miyim evin içinde
Solocannn dikenlerinleydisi ben doğudayım kızıma kısa kol giydiriyorum esince de üstüne hırka falan alıyor havalar sıcak bunaltır onu …bence giydirin :)
_Twinkle_ dikenlerinleydisi bence gündüz giydir ama akşam yinede soguk Oluyor şöyle varsa ince uzun kollu giydirebilirsin
urazinannesiii dikenlerinleydisi ne kadarlık bebeğin bende merak ediyorum ya acaba erken mi diyorum. Dışarı sıcak ama evimiz daha tam ısınmadı. 8 ay 2 günlük oğlum
mombeto dikenlerinleydisi ah ben naptım peki istanbulda yaşıyorum. Dün uzun kollu zıbın üstüne uzun kollu altına uzun kışlık çorap. Çocuk baktık ağlıyor durmuyor bi üstünü çıkaralım dedik çocuğu isilik basmış. Tecrübesizlik işte. Annemi aradım dedi artk kısa kollu giydir artık çorap giydirme sen napn dedi😂😂 hala gülüyorum kendime yaaaaa. Ama napıyım bilmiyorum ki. Şimdi tek kat giydiriyorum kısa kollu zıbın ama gece uzun kollu zıbın giydiriyorum. Çocuk rahatladı meğersem pişmiş yavrum
Klcctugce dikenlerinleydisi Hapşırma sırf üşüdüğü için olmayabilir, polenler, toz bunlarda olabilir. Biz Antalya’da yaşıyoruz 2 haftadır don atlet ☺️
gulsahdefneela Kesinlikle kısa kollu giydirin içinede zıbın tamamdır bebişler çok bunalıyor bunaltmayın eserse ince bir yelek giydirin yeterli çünkü havalar çok sıcak
Ftmsrsln Klcctugce bebeğiniz kaç aylık ben de yarım kollu zıbınla bırakıyorum ama korkuyorum usutecek diye 🤦♀️
VetNur Tam aradıgım soru. Benimkide 3 buçuk aylık.tek kat giydiriyorm ama üşürmü sıcakladımı anlamıyorum. Ev deniz kenarında esiyor.
PoyRi mombeto oyyy kuzum 🥺 bende daha dün giydirmeye başladım üste kısa kollu tişört altına eşortman ☺️ Dışarısı daha sıcak eve göre bende tereddütte kalıyorum biraz 🤭
mombeto PoyRi 5 ay 4 günlük benmki ya valla nerdeyse hala odadan odaya giderken battaniyeyle gidiyordum hahah annem çok dalga geçti de benmle hala gülüyorum🙈 😂 ama yine de içim bi tedirgin acaba üşüyor mu diye
Minikfare2 dikenlerinleydisi dereceye göre hararet edebilirsiniz biz öyle yapıyoruz daha 27 günlük ama sizin sıcak bulduğunuz hava ona da sıcak gelir elbette
srpgnr Minikfare2 benimde kızım 27 günlük bursa da yaşıyoruz ben uzun kollu body tek kat alttan çıtçıtlı olanlardan altınada ayaklı pijama giydiriyorum üzerine çorap fazla mı acaba kısa kol erken olur sanki
Egehaninannesii dikenlerinleydisi Yenidoğan bizden bir kat fazla giymeliymis ben oğluma bayadir kısa kol giydiriyorum ama hala çorap giydiririm ayakları buz gibi oluyor gece uyurken çıkarırım sadece.
dikenlerinleydisi Egehaninannesii 3 aylik olduk biz gece yine üstünü orterim ama gunduz sicak diye tereddüt ettim hastalanır diye