BademsMam DoganurcaN bepanthol baby kullanıyorum doğduğundan beri 10 buçuk aylık oldu daha hiç pişik olmadı 👍
DoganurcaN Smnl izmir ne ki ne kiii kuşadasında yaşadım yıllarca kurban olayım havasına mis gibiydi mardindeyim malesef hemde türkiyenin en sıcak ilçesi olan kızıltepe😑
harley DoganurcaN canım mustela kullanıyorum ama terledi biraz kızardı poposu arko nem tüp krem den aldım burdan görüp o iyi etti