Kızlat haberlere denk gelmişsinizdir 15 ülkeden gelen turiste korona testi kaldırıldı. Bir de şu anda ülke genelindeki turistler yasaktan muaf. Elini kolunu sallaya sallaya geziyor. Datçada denize giren Türk vatandaşına ceza kesmişler. Bi taraftan da turistler partiler, eğlenceler, içmelerde. Bu nasıl bir adalet ? Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
ben burda Bayramda annemin yanına gidemeyeceğim, ama elalemin yabancısı partilerde coşacak.. Annemi bırak, kapı önüne bile çıkamıyorum aileyle markete de girmek yasakmış. Artık diyecek hiçbi söz bulamıyorum 😢