ZuZu97 merhaba anneler benim oğlum 11 aylık oldu ama bi türlü ek gıdayı sevdiremedim ne yapacağımı şaşırdım artık..6 ayından itibaren veriyorum ama 2-3 kaşık yiyo sonra ağzını açmıyo itiyo kaşığı ağlıyo sadece mama yemek istiyo biberonla..her keste bakamıyosun yediremiyosun yapamıyosun diyorlar bunaltıyorlar beni..muz,yoğurt,meyveli yoğurt,bebe bisküvisi,yumurta(o da zorla) bitti başka bişey yemek istemiyo..farklı çorbalar yapıyorum 2-3 kaşık yiyo sonrasında istemiyo lütfen tecrübeli anneler bana bi akıl verin..ekmeğide seviyo eline veriyorum yiyor ama olmazki böyle yemek yemesi lazım..instagramda bebek menülerine falan bakıyorum aynısını yapıyorum ama yok yemiyo😣😣😣
Cemilev ZuZu97 Bosver sen milleti cnm onlar baksın bakım nasıl oluyormus ek gıdaya meyve ile mi başladın cnm bu arada şimdi biberondan mama içtiği icin o basit geldiği icin zorlaniyorda olabilir ama çorba tarzı seyleri şakın biberonla deneme çünkü katı birsey olduğunda cok zorlanır yutmakta ilerde etli çorbalar köfteler olcak yemesi gereken biberona alışırsa hepten beslenme bozukluğu Yaşar
Cemilev ZuZu97 Mesela haşla havucu brokoliliyi koy önüne baştan istemicek evet aticam dağıtacak ama alisicak koy önüne blw yöntemi ile kendisi yesin zorla sevmediği şeyi o an verme zorlama sonrA ilerki günlerde değişik tatlarla vermeyi dene
FerideguL ZuZu97 bebeğinizin yapısı bu kimseyle bir tutma öncelikle bebeğini benim de oglum öyleydi asla yediremedim yedire 5 yaşında şuan ama hala yemekle ilgili sorunları var demek ki karakteri bu yapacak birşey yok zorla yediridim noldu sonuç hüsran ya kustu yada o yemekten nefret etti benim yaptığımı siz yapmayın neşeli olduğu zamanlar 2 kasıkta olsa yedirin sonra kendi istediğini verin sonra yine deneyin başka birşey yesin isterse 2 kasık yesin öyle öyle alışacaktır sıkıntı yaparsanız o da yapar sıkıntı. Guluslerle şarkı acın yaninda sevimli kaseler alın eline kaşığı verin yavaş yavaş oynaya oynaya yedirin anca böyle çözüm bulmuştum ben az da olsa yiyordu bazen hepsini bitirdiği bile oluyordu
Kontakay ZuZu97 elinle yedir canım benimkide öyleydi ve sende onla beraber ye sofraya oturt görüp yemek istiyor öyle
Loyam Henüz tecrübem yok kizim 3,5 aylık henüz, uste kalsin diye yaziyorum umarım bir an önce çozum bulursunuz sevgiler 🖐
MayneymisAltintop Benimde daha bebişim ek gıdaya geçmedi ama ben olsam biberona çorba koymayı denerdim bi belki biberonla içer biraz biraz tatlarına alışır. Birde blw yöntemini denediniz mi? Belki haşlanmış sebzeleri makarnayı eliyle yemek daha çok hoşuna gider
ZuZu97 MayneymisAltintop evet denedim ama sadece ekmek yiyor havuç veriyorum ağzına alıyo yüzünü buruşturup atıyo 😕
MayneymisAltintop ZuZu97 ekmek yiyorsa makarnada sevebilir diye tahmin ediyorum. Tam buğday unundan , ruşehymli , sebzeli falan çok güzel makarnalar var. Hem şekli değişik gelince belki hoşuna gider, malum çocuklar genel olarak sağlıklı şeylerden hoşlanmıyor 😂😂
Sevde123 Benim kızımda bebekler icin olan tarifleri sevmiyor klasik bizim yemeklerimizden yapiyorum baharat koymuyorum cok az salca ve tuz aksi halde yemiyor
ZuZu97 MayneymisAltintop makarnayıda kendim yedirmeyi denemiştim bakalım bugün yapıp önüne koyayım yer belki
ZuZu97 Cemilev denemiştim aslında blw yöntemi gibi bişey ama olmadı bakalım bugün yine yapıcam teşekkür ederim🤗
Cemilev ZuZu97 Hata burda cnm çocuklar meyveyle başlayınca sebze tarzı seyleri istemeyebiliyor olsun ama aşıcak sonuçta sen bozma moralini bak benim oglum 5 aylık ben yavaştan yoğurt veriyorum iki cay kaşığı yiyorsa meyve verirsem sebze yedirtemem
Cakbibeslik Merhaba. Benim kizim da bu sekildeydi ben aylarca agladim. Daha sonra kizimin puturlu seyleri daha cok sevdigini fark ettim. Sutum yok, mama yiyordu sadece ve mama ve su haricinde sivi hicbir seyi sevmiyor. Baktim olmuyor kofte yapmistim bir gun minik minik kopardim (cunku eline ekmek verdigimde benim kizim da yiyordu) ve agzina attim. Asiri sevdi. Daha sonra bulgur pilavina gectik. Su an agir derecede olmasa bile daha kati besleniyor ve inanin ki yiyor. Denemissinizdir belki bilmiyorum ama ben cok zorlanmistim bir fikir olabilir diye yazmak istedim. Umarim gecer bu gunler 😊🌺
Cemilev ZuZu97 Ver cnm yemesin mama yiyor sonuçta aç kalmaz birde cok araştır bu konuda cok doktor var guzel açıklamaları var belki başka yöntem bulursun
Cakbibeslik ZuZu97 cok nadiren 4-5 kasik iciyor. Onunde onu eglendirmeye calisiyorum aaaaa ucak geliyo faln gibilerinden. Benim kizim 10 ay 3 gunluk.. Ama sevmiyor yani hic hoslanmiyor dedigim gibi puturlu ve taneli seyleri daha cok seviyormus ben bu sekilde cozdum durumu..
ZuZu97 Cakbibeslik ay aynen benim oğlumda öyle şebek oluyorum önünde resmen🤦🏻♀️🤦🏻♀️ama insanlarda bunaltıyo beni 11 aylık oldu çorba içmeli falan diye bende diyorum yemiyo napıyım yatırıp ağlata ağlata ağzınamı dökeyim diyorum gerekirse öyle yapacaksın diyorlar özellikle eşimin ailesi gerçekten delirtiyolar beni
Cakbibeslik ZuZu97 hayir. Ben de birkac kere cok caresizdim ve yapmistim oyle. Ama bu hareketim kizimi daha da tiksindirdi.. Baktim olmuyor biraktim ve onu gozlemledim. En ufak bir ses yukselmesinden bile etkileniyorlar. Ayrica ufak bi oyun oynayabilirsiniz. Bir kase koyun onune ilk once ici bos olsun onunla oynasin. Daha sonra farkli bi zamanda da kasik verin eline agzina gotursun kesfetsin. Bu surede yemek icin cok zorlamayin. Teklif edin sadece. Sonra kasenin icine su vs koyun ve birakin kendi kesfetsin. Etraf biraz batacak ama olsun. Boyle boyle biraz daha iliman yaklasiyolar. Ve de bir donem iyice zorlandigimda ben elime bir tabak alirdim ve cok lezzetliymis gibi yerdim icinde her ne varsa. Kizima hic teklif etmezdim. Asiri sinirlenip tabaga uzanmalara basladi. Yavasca kasigi cok doldurmadan ne yiyorsam(genelde aslinda onun yemesi gereken sey oluyordu tabakta) ona uzattim. Bir iki sefer tereddutle yaklasti ama sonra tabak gorunce heyecanlanmaya basladi 😊