Cambardak anladım canım. Keşke aşıdan önce vermeseydin, senin kararın karışmak istemem ama ben hiç vermedim öncesinde, sonrasında çok şükür sorunsuz atlattık. Sadece akşama doğru biraz ağladı(en fazla 30-40dk) baktım ateşi yok vermedim ilacı ki vücudu dirensin diye. Çok geçmiş olsun 🥰 inşallah sizde sorunsuz atlatırsınız🤲🏻😊