Eylldga benim kızım hala destekli oturuyor, hala sürünerek ilerliyor emekleme pozisyonu alamıyor kolları güçlü değil. Ama adimliyor çok şükür kollarından tutarsak. Katı şeylerden ziyade daha yumuşak kıvamlı şeyler istiyor, dışarı çıkmayı ve arabayla gezmeyi seviyor 😅 sanki bazen anne diyor 😅 bol bol oyun yapıyor 🤭 bu arada ismi Defne 💚 sizinkinin ismi ne 😍